اقتصاد

BigLaw: پول و معنا در شرکت حقوقی مدرن

BigLaw: Money and Meaning in the Modern Law Firm

دانلود کتاب BigLaw: Money and Meaning in the Modern Law Firm (به فارسی: BigLaw: پول و معنا در شرکت حقوقی مدرن) نوشته شده توسط «Mitt Regan – Lisa H. Rohrer»


اطلاعات کتاب BigLaw: پول و معنا در شرکت حقوقی مدرن

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of Chicago Press

نویسنده: Mitt Regan – Lisa H. Rohrer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 264 / 294

حجم فایل: 1.31 مگابایت

کد کتاب: 022674194X , 9780226741949

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب BigLaw: پول و معنا در شرکت حقوقی مدرن

رکود بزرگ، تأکید شرکت‌های حقوقی بزرگ بر عملکرد مالی را تشدید کرد و به این ادعا منجر شد که وکلا در این شرکت‌ها اکنون به جای ارزش‌های حرفه‌ای، بر اساس تجارت هدایت می‌شوند. بر اساس مصاحبه با بیش از 250 شریک در شرکت های بزرگ، میت ریگان و لیزا اچ. روهرر نشان می دهند که واقعیت بسیار پیچیده تر است. درست است که سیاست‌های استخدام، ارتقا، جبران خسارت و خاتمه شرکت‌های بزرگ بیش از هر زمان دیگری تحت تأثیر ملاحظات تجاری قرار دارند و شرکت‌ها به طور فعال شرکای سودآور را از سایر شرکت‌ها به‌کار می‌گیرند تا شرکای سودآور را جایگزین آن‌هایی کنند که آنها غیرمولد می‌دانند. در عین حال، شرکای شرکت های حقوقی همچنان به دنبال پاداش های غیرمالی عضویت در یک حرفه متمایز هستند و نسبت به اینکه آیا شرکت آنها متعهد به ارائه آنها است یا خیر حساس هستند. ریگان و روهرر استدلال می‌کنند که شرکت‌های مدرن که به طور مؤثر به تقاضاهای تجاری پاسخ می‌دهند در حالی که به طور معتبر اهمیت ارزش‌های حرفه‌ای غیرمالی را تأیید می‌کنند، می‌توانند فرهنگ‌های قوی ایجاد کنند که توانایی آنها را برای مقابله با طوفان‌های بازار قانونی مدرن افزایش می‌دهد.


The Great Recession intensified large law firms’ emphasis on financial performance, leading to claims that lawyers in these firms were now guided by business rather than professional values.  Based on interviews with more than 250 partners in large firms, Mitt Regan and Lisa H. Rohrer suggest that the reality is much more complex. It is true that large firm hiring, promotion, compensation, and termination policies are more influenced by business considerations than ever before and that firms actively recruit profitable partners from other firms to replace those they regard as unproductive. At the same time, law firm partners continue to seek the non-financial rewards of being members of a distinct profession and are sensitive to whether their firms are committed to providing them. Regan and Rohrer argue that modern firms responding effectively to business demands while credibly affirming the importance of non-financial professional values can create strong cultures that enhance their ability to weather the storms of the modern legal market.

دانلود کتاب «BigLaw: پول و معنا در شرکت حقوقی مدرن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید