برنامه نویسی: بازی

طراحی سطح ابتدایی بازی (توسعه بازی مطبوعاتی برتر)

Beginning Game Level Design (Premier Press Game Development)

دانلود کتاب Beginning Game Level Design (Premier Press Game Development) (به فارسی: طراحی سطح ابتدایی بازی (توسعه بازی مطبوعاتی برتر)) نوشته شده توسط «John Harold Feil – Marc Scattergood»


اطلاعات کتاب طراحی سطح ابتدایی بازی (توسعه بازی مطبوعاتی برتر)

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Course Technology PTR

نویسنده: John Harold Feil – Marc Scattergood

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 252

حجم فایل: 4.61 مگابایت

کد کتاب: 1592004342 , 9781592004348

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی سطح ابتدایی بازی (توسعه بازی مطبوعاتی برتر)

هدف «طراحی سطح بازی شروع» برای خوانندگانی است که می خواهند در مورد ایجاد محیط های بازی و کنترل بازی که در صنعت بازی سازی به عنوان «طراحی سطح» شناخته می شود، بیاموزند. این یک مرور کلی از مهارت های مورد نیاز برای تولید سطوح با کیفیت بالا ارائه می دهد و به خوانندگان می آموزد که استفاده های اساسی از چندین ابزار خاص ژانر را در طول مسیر داشته باشند. این کتاب بر موضوعات کلیدی، از جمله زیبایی شناسی طراحی، آشنایی با ابزارهای اساسی مورد استفاده در طراحی سطح، آنچه که “سطوح خوب” را ایجاد می کند و نحوه ایجاد آنها تمرکز می کند، و توضیح می دهد که چگونه خوانندگان می توانند این مهارت های جدید را به شغلی به عنوان یک طراح سطح منتقل کنند. نویسنده رویکرد آموزشی گام به گام را برای آموزش تکنیک های طراحی سطح ژانر به ژانر در پیش گرفته است. این کتاب با ارائه ارزشی منحصر به فرد به خوانندگان، اصول طراحی سطح را بدون تمرکز شدید روی یک پلتفرم نرم افزاری یا محصول واحد پوشش می دهد.


“Beginning Game Level Design” is aimed at readers who want to learn about the creation of game environments and the control of game play, known in the game development industry as “level design”. It presents an overview of the skills required to produce high quality levels and teaches readers the basic uses of several genre-specific tools along the way. It focuses on key topics, including design aesthetics, familiarization with the basic tools used in level design, what makes “good levels” and how to create them, and explains how readers can transfer these new skills into a job as a level designer. The author takes a step-by-step tutorial approach to teaching the level design techniques genre-by-genre. Offering readers a unique value, this book covers the basics of level design without focusing strongly on one single software platform or product.

دانلود کتاب «طراحی سطح ابتدایی بازی (توسعه بازی مطبوعاتی برتر)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید