برنامه نویسی: بازی

رویکرد معماری به طراحی سطح

An Architectural Approach to Level Design

دانلود کتاب An Architectural Approach to Level Design (به فارسی: رویکرد معماری به طراحی سطح) نوشته شده توسط «Christopher W Totten»


اطلاعات کتاب رویکرد معماری به طراحی سطح

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Christopher W Totten

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 456

حجم فایل: 16.43 مگابایت

کد کتاب: 1466585420 , 9781466585423

توضیحات کتاب رویکرد معماری به طراحی سطح

کاوش در طراحی سطح از طریق لنز نظریه تجربه معماری و فضایی نوشته شده توسط یک توسعه دهنده بازی و استاد آموزش دیده در معماری، رویکرد معماری به طراحی سطح یکی از اولین کتاب هایی است که تئوری طراحی معماری و فضایی را با زمینه طراحی سطح ادغام کرده است. اصول طراحی سطح را از طریق زمینه و تاریخ معماری بررسی می کند و اطلاعات مفیدی را هم برای دانشگاهیان و هم برای متخصصان توسعه بازی ارائه می دهد. درک اصول طراحی فضایی برای سطوح بازی در برنامه های دو بعدی، سه بعدی و چند نفره این کتاب تکنیک ها و تئوری های معماری را برای طراحان سطح ارائه می دهد تا در کار خود از آنها استفاده کنند. نویسنده معماری و طراحی سطح را به روش‌های مختلفی به هم پیوند می‌دهد که به عناصر عملی نحوه ساخت فضا توسط طراحان و عناصر تجربی چگونگی و چرایی تعامل انسان با این فضا می‌پردازد. در سراسر متن، خوانندگان مهارت‌هایی را برای چیدمان فضایی، برانگیختن احساسات از طریق فضای بازی و ایجاد سطوح بهتر از طریق تئوری معماری می‌آموزند. در بازی های خود تجربه های کاربری معناداری ایجاد کنید این کتاب با گرد هم آوردن موضوعاتی در طراحی و معماری بازی، به طراحان کمک می کند فضاهای بهتری برای بازی های خود ایجاد کنند. این کتاب مستقل از نرم افزار، ابزارها و تکنیک هایی را مورد بحث قرار می دهد که طراحان می توانند در ساخت دنیای تعاملی خود از آنها استفاده کنند.


Explore Level Design through the Lens of Architectural and Spatial Experience Theory Written by a game developer and professor trained in architecture, An Architectural Approach to Level Design is one of the first books to integrate architectural and spatial design theory with the field of level design. It explores the principles of level design through the context and history of architecture, providing information useful to both academics and game development professionals. Understand Spatial Design Principles for Game Levels in 2D, 3D, and Multiplayer Applications The book presents architectural techniques and theories for level designers to use in their own work. The author connects architecture and level design in different ways that address the practical elements of how designers construct space and the experiential elements of how and why humans interact with this space. Throughout the text, readers learn skills for spatial layout, evoking emotion through gamespaces, and creating better levels through architectural theory. Create Meaningful User Experiences in Your Games Bringing together topics in game design and architecture, this book helps designers create better spaces for their games. Software independent, the book discusses tools and techniques that designers can use in crafting their interactive worlds.

دانلود کتاب «رویکرد معماری به طراحی سطح»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید