کتاب های خودآموز

جملات تاکیدی برای شادی: 200 جمله تاکیدی مثبت برای یک ذهنیت شاد هر روز

Affirmations for Happiness: 200 Positive Affirmations for a Joyful Mindset Every Day

دانلود کتاب Affirmations for Happiness: 200 Positive Affirmations for a Joyful Mindset Every Day (به فارسی: جملات تاکیدی برای شادی: 200 جمله تاکیدی مثبت برای یک ذهنیت شاد هر روز) نوشته شده توسط «Kelsey Aida Roualdes»


اطلاعات کتاب جملات تاکیدی برای شادی: 200 جمله تاکیدی مثبت برای یک ذهنیت شاد هر روز

موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – الهام

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Adams Media

نویسنده: Kelsey Aida Roualdes

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 208

حجم فایل: 1.65 مگابایت

کد کتاب: 1507214480 , 9781507214480

توضیحات کتاب جملات تاکیدی برای شادی: 200 جمله تاکیدی مثبت برای یک ذهنیت شاد هر روز

با این 200 جمله تاکیدی الهام بخش، لبخند برانگیز و مثبت که روز شما را روشن می کند و به شما کمک می کند تا از درون شادی را در آغوش بگیرید، شادی را به زندگی خود بیاورید.

جملات تاکیدی ابزاری قدرتمند برای آوردن شادی به زندگی شما هستند. این عبارات مثبت، هم الهام‌بخش و هم خلق‌وخو، راه مناسبی برای شاد کردن شما هستند و به شما کمک می‌کنند سبک زندگی مثبت‌تری داشته باشید.

با استفاده از این جملات تاکیدی تشویق کننده، روز خود را سرشار از شادی کنید تا در هر زمانی از روز چیزی برای لبخند زدن پیدا کنید. می توانید پیامی را که کاملاً برای شما مناسب است، از این مجموعه جذاب از 200 عبارت کوتاه، ساده و آسان برای به خاطر سپردن بیابید. از اعتراف به خوبی های اطرافتان گرفته تا ارج نهادن به لذت های ساده، این تاکیدات سریع روحیه شما را تقویت می کند و بدون توجه به آنچه ممکن است در آن گذرانده باشید، لبخند بر روی صحنه شما می نشاند.


Bring happiness into your life with these 200 inspiring, smile-inducing, positive affirmations that will brighten your day and help you embrace joy from within.

Affirmations are a powerful tool to bring joy into your life. Both inspiring and mood-boosting, these positive phrases are the perfect way to cheer you up and help you live a more positive lifestyle.

Infuse your day with happiness by using these encouraging affirmations to help you find something to smile about anytime of the day. You can find the message that’s perfectly suited for you from this appealing collection of 200 short, simple, and easy-to-remember phrases. From acknowledging the good around you to cherishing simple pleasures, these quick affirmations will lift your spirits and put a smile on your phase regardless of what you might be going through.

دانلود کتاب «جملات تاکیدی برای شادی: 200 جمله تاکیدی مثبت برای یک ذهنیت شاد هر روز»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید