کتاب الکترونیکی

ISO 9001: 2000 برای مشاغل کوچک: پیاده سازی مدیریت کیفیت فرآیند-رویکرد

Iso 9001: 2000 for Small Business: Implementing Process-Approach Quality Management

دانلود کتاب Iso 9001: 2000 for Small Business: Implementing Process-Approach Quality Management (به فارسی: ISO 9001: 2000 برای مشاغل کوچک: پیاده سازی مدیریت کیفیت فرآیند-رویکرد) نوشته شده توسط «Arpad Gaal»


اطلاعات کتاب ISO 9001: 2000 برای مشاغل کوچک: پیاده سازی مدیریت کیفیت فرآیند-رویکرد

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Arpad Gaal

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 577

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 9781574443073 , 1574443070

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ISO 9001: 2000 برای مشاغل کوچک: پیاده سازی مدیریت کیفیت فرآیند-رویکرد

ISO 9001:2000 برای مدیریت کسب و کارهای کوچک: اجرای مدیریت کیفیت فرآیند-رویکرد نشان می دهد که چگونه یک سیستم مدیریت کیفیت با رویکرد فرآیندی در محیط کار واقعی عمل می کند. این کتاب یک ابزار مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل الزامات سال 2000 برای ISO 9001 است. این کتاب شامل کتابچه راهنمای سیستم کیفیت، رویه‌های عملیاتی، و فرم‌هایی است که کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​به آن نیاز دارند. همه اینها این امکان را برای شما فراهم می کند که فوراً از این سیستم استفاده کنید – بدون نیاز به استخدام مشاوران خارجی پرهزینه. گال سیستمی را برای مدیریت مشکلات کیفیت محصول از طریق پیشگیری – بررسی هر مرحله از چرخه عمر محصول – به جای تمرکز بر کالاهای تولیدی در انتهای خط تولید نویسنده بخش‌های اصلی را شناسایی می‌کند که بر برنامه‌ریزی، اجرا، و اجرای الزامات سفارش خرید مشتری از ابتدا تا پایان چرخه عمر محصول تأثیر می‌گذارند. کتابچه راهنمای سیستم‌های کیفیت و رویه‌های عملیاتی کیفیت فرآیند را برای برنامه‌های کسب‌وکار کوچک که در آن سربار کم و تکالیف شغلی متعدد غالب هستند، ساده‌سازی می‌کنند. مهمترین بخش تولید، مغازه است. این جایی است که محصول ساخته می شود و مشکلات در آنجا متمرکز می شوند. مشکلات در اسناد، فرآیندها و روش‌ها با تأثیر متفاوت بر کیفیت محصول یا روش دستیابی به آن به وجود می‌آیند. با استفاده از یک رویکرد نوآورانه، ISO 9001:2000 برای کسب و کارهای کوچک: پیاده سازی فرآیند-رویکرد مدیریت کیفیت به شما نشان می دهد که چگونه این مسائل را حل کنید.


ISO 9001:2000 for Small Business Management: Implementing Process-Approach Quality Management demonstrates how a process-approach quality management system performs in the real work environment. The book gives you an ISO based quality management tool, featuring the year 2000 requirements for ISO 9001. It includes the quality system manual, the operating procedures, and the forms that small to mid-sized businesses need. All this makes it possible for you to use this system immediately – without having to hire costly outside consultants.Gaal introduces a system for managing product quality problems through prevention – examining every stage of a product’s life cycle – instead of just focusing on manufactured goods at the end of the production line. The author identifies the core departments that impact the planning, implementing, and executing of the customer’s purchase order requirements from the beginning to the end of the product’s life-cycle. The Quality Systems Manual and the Quality Operating Procedures streamline the process for small business applications where low overhead and multiple job assignments dominate. The most important part of manufacturing is the shop. This is where the product is made and where the problems are concentrated. Problems come in documents, processes, and methods with different impact on product quality or the way you achieve it. Using an innovative approach, ISO 9001:2000 for Small Business: Implementing Process-Approach Quality Management shows you how to resolve these issues.

دانلود کتاب «ISO 9001: 2000 برای مشاغل کوچک: پیاده سازی مدیریت کیفیت فرآیند-رویکرد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.