کتاب الکترونیکی

جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند

Brand Immortality: How Brands Can Live Long and Prosper

دانلود کتاب Brand Immortality: How Brands Can Live Long and Prosper (به فارسی: جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند) نوشته شده توسط «Hamish Pringle – Peter Field pse»


اطلاعات کتاب جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند

موضوع اصلی: 1

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Kogan Page

نویسنده: Hamish Pringle – Peter Field pse

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 337

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 0749449284 , 9780749449285 , 2008022897

توضیحات کتاب جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند

من به تازگی خواندن نسخه نقد خود از این کتاب را به پایان رساندم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. خواندن این کتاب برای مدیران برند و هر کسی که در مدیریت بازاریابی دخالت دارد، ضروری است. نتیجه‌گیری و جمع‌آوری داده‌ها از بیش از 880 مطالعه موردی ارائه‌شده به بانک اطلاعاتی موسسه پزشکان در تبلیغات (IPA) و جزئیات مطالعات موردی متعدد از برندگان جوایز اثربخشی IPA، نویسندگان به طور قانع کننده ای این موضوع را مطرح کرده اند که چرا مرگ نهایی هر برندی یک واقعیت اجتناب ناپذیر زندگی نیست. نویسندگان به مشکلات و خطرات موجود در بسیاری از تفکرات فعلی در زمینه بازاریابی اشاره می‌کنند. این کتاب تفکری رویایی در مورد نحوه مشاهده برندهای خود در مواجهه با کاهش کنترل بر پیام‌های برند توسط شما و افزایش کنترل توسط مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. مشتریان و بازار تعیین می کنند که برند شما واقعاً چه معنایی دارد و این به شما بستگی دارد که ابتدا به آن گوش دهید و تنها سپس به طور مستمر شخصیت، عناصر احساسی و ارتباطات برند خود را توسعه داده و تقویت کنید تا منحصر به فرد، برجسته و سودآور بمانید. بدانید چرا باید از ماتریس بوستون برای برندها خطرناک است و چرا برچسب زدن برندهای خود با برچسب هایی مانند “گاو نقدی”، “سگ” و “علامت سوال” تقریباً آنها را از مرگ احتمالی اطمینان می دهد. بیاموزید که چگونه مارک های خود را از دسته بندی محصولات فراتر ببرید تا زندگی طولانی و مرفه داشته باشید. حقیقت را بیاموزید که چگونه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی واقعاً در 25 سال گذشته رشد کرده است، علیرغم آنچه ممکن است در مورد سقوط ادعایی آن و کاهش ارتباط آن شنیده یا خوانده باشید. درباره اشتباه Rosser Reeves و اینکه چرا افرادی که برند شما را می خرند، بیاموزید. از برند خود بیشتر آگاه باشید و نه برعکس. بیاموزید که چرا نسبت بین سهم صدا (SOV) و سهم بازار بسیار مهم است و درک کنید که چگونه می توان این نسبت را مدیریت کرد و عمر برندهای خود را به طور نامحدود افزایش داد. تفاوت بین شاخص‌های پیشرو و عقب‌افتاده و اینکه چرا هنگام نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد، حفظ یک کارت امتیازی متعادل ضروری است را درک کنید. این کتاب طرز فکر شما را در مورد برندهای محصول و مدیریت برند تغییر خواهد داد. جاودانگی نام تجاری نشان دهنده یک رویکرد واقعاً جدید و با طراوت به این موضوع است و من کاملاً آن را توصیه می کنم. تنها نقطه ضعف این است که بیشتر آنها باید تا 28 ژانویه منتظر بمانند تا کتاب در دسترس قرار گیرد. هنگامی که در دسترس قرار گرفت، آن را بخرید.–بررسی توسط نویسنده کتاب الکترونیکی، “چگونه نام تجاری خود را بسازید و مدیریت کنید (در بیماری و سلامتی).”


I just finished reading my review copy of this book and I am very impressed. This book is must reading for brand managers and anyone involved in marketing management.Drawing conclusions and culling data from 880+ case studies submitted to the Institute of Practitioners in Advertising (IPA) dataBANK and detailing numerous case studies from winners of the IPA Effectiveness Awards, the authors have compellingly made the case as to why the eventual death of any given brand is not an inevitable fact of life. The authors point out the pitfalls and dangers in much current thinking in the field of marketing.This book delivers some visionary thinking about how to view your brands in the face of decreasing control over brand messages by you and increasing control by consumers. Your customers and the market will determine what your brand really means and it is up to you to listen first and only then continually develop and hone your brand’s personality, emotional elements and communications in order to stay unique, salient and profitable.Learn why applying the Boston Matrix to brands is dangerous and why tagging your brands with labels like “cash cows”, “dogs’, and “question marks” almost assures them of eventual death. Learn how to make your brands transcend product categories to live long and prosperous lives. Learn the truth about how the effectiveness of TV advertising has actually grown over the past 25 years despite what you may have heard or read about its alleged demise and decreasing relevancy. Learn about the fallacy of Rosser Reeves and why people who buy your brand are more aware of your brand rather then the other way around. Learn why the ratio between share of voice (SOV) and market share is so important and gain an understanding of how this ratio can be managed to extend the life of your brands indefinitely. Understand the difference between leading and lagging indicators and why it is essential to keep a well-balanced scorecard when monitoring KPI’s. This book will change the way you think about product brands and brand management.Brand Immortality represents a truly new and refreshing approach to the subject and I absolutely recommend it. The only downside is that most will have to wait until January 28 for the book to be available. When it does become available, buy it.–Review by the author of the e-book, “How to Build and Manage Your Brand (in sickness and in health).”

دانلود کتاب «جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.