دانلود کتاب Brand Immortality: How Brands Can Live Long and Prosper (به فارسی: جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند) نوشته شده توسط «Hamish Pringle – Peter Field pse»
اطلاعات کتاب جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند
موضوع اصلی: 1
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kogan Page
نویسنده: Hamish Pringle – Peter Field pse
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 337
حجم کتاب: 6 مگابایت
کد کتاب: 0749449284 , 9780749449285 , 2008022897
توضیحات کتاب جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند
من به تازگی خواندن نسخه نقد خود از این کتاب را به پایان رساندم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. خواندن این کتاب برای مدیران برند و هر کسی که در مدیریت بازاریابی دخالت دارد، ضروری است. نتیجهگیری و جمعآوری دادهها از بیش از 880 مطالعه موردی ارائهشده به بانک اطلاعاتی موسسه پزشکان در تبلیغات (IPA) و جزئیات مطالعات موردی متعدد از برندگان جوایز اثربخشی IPA، نویسندگان به طور قانع کننده ای این موضوع را مطرح کرده اند که چرا مرگ نهایی هر برندی یک واقعیت اجتناب ناپذیر زندگی نیست. نویسندگان به مشکلات و خطرات موجود در بسیاری از تفکرات فعلی در زمینه بازاریابی اشاره میکنند. این کتاب تفکری رویایی در مورد نحوه مشاهده برندهای خود در مواجهه با کاهش کنترل بر پیامهای برند توسط شما و افزایش کنترل توسط مصرفکنندگان ارائه میدهد. مشتریان و بازار تعیین می کنند که برند شما واقعاً چه معنایی دارد و این به شما بستگی دارد که ابتدا به آن گوش دهید و تنها سپس به طور مستمر شخصیت، عناصر احساسی و ارتباطات برند خود را توسعه داده و تقویت کنید تا منحصر به فرد، برجسته و سودآور بمانید. بدانید چرا باید از ماتریس بوستون برای برندها خطرناک است و چرا برچسب زدن برندهای خود با برچسب هایی مانند “گاو نقدی”، “سگ” و “علامت سوال” تقریباً آنها را از مرگ احتمالی اطمینان می دهد. بیاموزید که چگونه مارک های خود را از دسته بندی محصولات فراتر ببرید تا زندگی طولانی و مرفه داشته باشید. حقیقت را بیاموزید که چگونه اثربخشی تبلیغات تلویزیونی واقعاً در 25 سال گذشته رشد کرده است، علیرغم آنچه ممکن است در مورد سقوط ادعایی آن و کاهش ارتباط آن شنیده یا خوانده باشید. درباره اشتباه Rosser Reeves و اینکه چرا افرادی که برند شما را می خرند، بیاموزید. از برند خود بیشتر آگاه باشید و نه برعکس. بیاموزید که چرا نسبت بین سهم صدا (SOV) و سهم بازار بسیار مهم است و درک کنید که چگونه می توان این نسبت را مدیریت کرد و عمر برندهای خود را به طور نامحدود افزایش داد. تفاوت بین شاخصهای پیشرو و عقبافتاده و اینکه چرا هنگام نظارت بر شاخصهای کلیدی عملکرد، حفظ یک کارت امتیازی متعادل ضروری است را درک کنید. این کتاب طرز فکر شما را در مورد برندهای محصول و مدیریت برند تغییر خواهد داد. جاودانگی نام تجاری نشان دهنده یک رویکرد واقعاً جدید و با طراوت به این موضوع است و من کاملاً آن را توصیه می کنم. تنها نقطه ضعف این است که بیشتر آنها باید تا 28 ژانویه منتظر بمانند تا کتاب در دسترس قرار گیرد. هنگامی که در دسترس قرار گرفت، آن را بخرید.–بررسی توسط نویسنده کتاب الکترونیکی، “چگونه نام تجاری خود را بسازید و مدیریت کنید (در بیماری و سلامتی).”
دانلود کتاب «جاودانگی برند: چگونه برندها می توانند عمر طولانی و پیشرفت داشته باشند»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.