بازاریابی: تبلیغات

برندسازی: چگونه سازمان‌های غیرانتفاعی از طریق ارتباطات هوشمند، دید و درآمد را افزایش می‌دهند

Brandraising: How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications

دانلود کتاب Brandraising: How Nonprofits Raise Visibility and Money Through Smart Communications (به فارسی: برندسازی: چگونه سازمان‌های غیرانتفاعی از طریق ارتباطات هوشمند، دید و درآمد را افزایش می‌دهند) نوشته شده توسط «Sarah Durham»


اطلاعات کتاب برندسازی: چگونه سازمان‌های غیرانتفاعی از طریق ارتباطات هوشمند، دید و درآمد را افزایش می‌دهند

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Sarah Durham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 207

حجم فایل: 1.91 مگابایت

کد کتاب: 0470527536 , 9780470527535

نوبت چاپ: Har/Psc

توضیحات کتاب برندسازی: چگونه سازمان‌های غیرانتفاعی از طریق ارتباطات هوشمند، دید و درآمد را افزایش می‌دهند

من یک آژانس طراحی دارم و این کتاب را خریدم تا به مشتری بدهم. من تحت تأثیر قرار گرفتم که برندرایزینگ هم به عنوان یک آغازگر برای تازه کارها و هم به عنوان یک طراوت برای متخصصان کار می کند. علامت گذاری واضح با عناوین فرعی و نمایه ای جامع، این کتاب را به یک کتاب مرجع با ارزش نیز تبدیل می کند، به ویژه برای کسانی که مسئول کارهای روزمره ارتباطات در سازمان های غیرانتفاعی هستند.

دورهام یک مدل برند قوی را ارائه می دهد که برای حرفه ای ها جالب است و در عین حال برای افراد عادی قابل دسترسی است. به نظر می‌رسد سایر نویسندگان در این زمینه با افراد مسلمان با زبان فنی بیش از حد صحبت می‌کنند، یا ایده‌ها را تا حدودی بی‌تفاوت می‌کنند. این کتاب از هر دو اشتباه جلوگیری می کند. استفاده عالی از نمودارها به خواننده کمک می کند تا در هر مرحله از راه خود را با تصویر بزرگ جهت گیری کند.

خواندن این کتاب برای هر کسی که در زمینه بازاریابی یا توسعه در بخش غیرانتفاعی فعالیت دارد ضروری است.


I run a design agency and bought this book to give to a client. I was impressed that Brandraising works as both a primer for the novice and a refresher for the expert. Clear sign-posting with subheadings and a comprehensive index makes this a valuable reference book too, especially for those charged with day-to-day communications work in non-profit organisations.

Durham presents a robust brand model that is interesting to the professional yet accessible to the lay-person. Other writers on the subject seem speak to the converted with too much technical language, or dumb-down the ideas somewhat. This book avoids both mistakes. Excellent use of diagrams helps the reader orientate themselves with the big picture every step of the way.

This book is essential reading for any one involved in marketing or development in the non-profit sector.

دانلود کتاب «برندسازی: چگونه سازمان‌های غیرانتفاعی از طریق ارتباطات هوشمند، دید و درآمد را افزایش می‌دهند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید