دانلود کتاب 3D Math Primer for Graphics and Game Development, 2nd Edition (به فارسی: پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Fletcher Dunn – Ian Parberry»
اطلاعات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی، ویرایش دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K Peters/CRC Press
نویسنده: Fletcher Dunn – Ian Parberry
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 846
حجم فایل: 20.94 مگابایت
کد کتاب: 1568817231 , 9781568817231
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی، ویرایش دوم
این کتاب جذاب، ریاضیات ضروری مورد نیاز برای توصیف، شبیه سازی، و ارائه یک دنیای سه بعدی را ارائه می دهد. نویسندگان با انعکاس تجربه عملی آکادمیک و درون سنگر، به شما می آموزند که چگونه اشیا و موقعیت ها، جهت گیری ها و مسیرهای آنها را به صورت سه بعدی با استفاده از ریاضیات توصیف کنید. این متن مقدمه ای بر ریاضیات برای طراحان بازی، از جمله مبانی فضاهای مختصات، بردارها و ماتریس ها ارائه می دهد. همچنین جهت گیری را در سه بعد، محاسبات و دینامیک، گرافیک و منحنی های پارامتری پوشش می دهد.
This engaging book presents the essential mathematics needed to describe, simulate, and render a 3D world. Reflecting both academic and in-the-trenches practical experience, the authors teach you how to describe objects and their positions, orientations, and trajectories in 3D using mathematics. The text provides an introduction to mathematics for game designers, including the fundamentals of coordinate spaces, vectors, and matrices. It also covers orientation in three dimensions, calculus and dynamics, graphics, and parametric curves.
دانلود کتاب «پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی، ویرایش دوم»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)