دانلود کتاب 3d Game Development With Unity (به فارسی: توسعه بازی سه بعدی با یونیتی) نوشته شده توسط «Lanzinger – Franz»
اطلاعات کتاب توسعه بازی سه بعدی با یونیتی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Pr I Llc
نویسنده: Lanzinger – Franz
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2022
تعداد صفحه: 398 / 415
حجم فایل: 60.52 مگابایت
کد کتاب: 0367349213 , 9780367349219
توضیحات کتاب توسعه بازی سه بعدی با یونیتی
این کتاب به مبتدیان و توسعه دهندگان مشتاق آموزش می دهد که چگونه بازی های سه بعدی را با Unity توسعه دهند. هزاران بازی تجاری با یونیتی ساخته شده است. این کتاب یک رویکرد عملی و گام به گام را با توضیحاتی در مورد نظریه اساسی ترکیب می کند که با صدها اسکرین شات و چندین پروژه بزرگتر تقویت شده است.
بر اساس دانش توسعهیافته در 2D Game Development for Unity، این کتاب از نرمافزار Blender برای مدلسازی و بافتسازی سه بعدی، GIMP برای هنر دوبعدی، Audacity برای جلوههای صوتی و MuseScore استفاده میکند. برای آهنگسازی و نت نویسی. خوانندگان می توانند راهنماهای گام به گام را دنبال کنند و یک بازی مسابقه ای مقدماتی، یک بازی پیچ و خم سه بعدی و یک بازی ماجراجویی 3 بعدی FPS را در طول فصل ها ایجاد کنند. این کتاب حاوی تصاویر رنگی متعدد و دسترسی آنلاین به داراییهای بازی، کد و فایلهای پروژه است که به راحتی قابل دانلود هستند.
این کتاب که به گونهای نوشته شده که در دسترس باشد و دنبال کردن آن آسان باشد، منبع ارزشمندی برای بازیهای مبتدی و مشتاق خواهد بود. توسعه دهندگانی که می خواهند بازی های سه بعدی را با Unity توسعه دهند.
Franz Lanzinger یک توسعه دهنده، نویسنده و پیانیست مستقل بازی است. او مالک استودیو لانزینگر واقع در سانی ویل، کالیفرنیا است. حرفه توسعه بازی او تقریباً 40 سال طول می کشد که با بازی کلاسیک coin-op Crystal Castles در آتاری در سال 1983 شروع شد و با Ms. Pacman و Toobin’ برای NES، منتشر شده توسط Tengen در سال 1990.
فرانتس از سال 1991 یک توسعه دهنده بازی مستقل بوده است. او در SNES Rampart کار می کرد. ، Championship Pool، و NCAA Final Four Basketball، و همچنین Gubble برای رایانه های شخصی، مک و پلی استیشن. این سومین کتاب فرانتس در مورد توسعه بازی است. او در حال حاضر بر روی بازسازی Gubble کار می کند. او در اوقات فراغت خود نوازنده پیانو گروه کر دره و سرندیپیتی است. برای دریافت آخرین اخبار درباره فرانتس و همچنین منابعی برای کتاب های او به franzlanzinger.com بروید.
This book teaches beginners and aspiring game developers how to develop 3D games with Unity. Thousands of commercial games have been built with Unity. This book combines a practical, step-by-step approach with explanations of the underlying theory that are reinforced with hundreds of screenshots and several larger projects.
Building on the knowledge developed in 2D Game Development for Unity, this book uses the Blender software for 3D modelling and texturing, GIMP for 2D art, Audacity for sound effects, and MuseScore for music composition and notation. Readers can follow the step-by-step guides and create an introductory racing game, a 3D maze game, and a 3D FPS adventure game as they progress through the chapters. The book contains numerous color illustrations and online access to easily downloadable game assets, code, and project files.
Written to be accessible and easy to follow, this book will be a valuable resource to both beginner and aspiring game developers that want to develop 3D games with Unity.
Franz Lanzinger is an independent game developer, author, and pianist. He is the owner of Lanzinger Studio located in Sunnyvale, California. His game development career spans almost 40 years starting with the coin-op classic Crystal Castles at Atari in 1983, continuing with Ms. Pacman and Toobin’ for the NES, published by Tengen in 1990.
Franz has been an indie game developer since 1991. He worked on SNES Rampart, Championship Pool, and NCAA Final Four Basketball, as well as Gubble for the PC, Mac, and PlayStation. This is Franz’s third book about game development. He is currently working on a remaster of Gubble. In his spare time, he is the piano accompanist for the Valley Chorale and the Serendipity Choir. Go to franzlanzinger.com for the latest news about Franz as well as resources for his books.
دانلود کتاب «توسعه بازی سه بعدی با یونیتی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.